08 giugno 2012

Kryeministri Berisha takon alpinistët shqiptarë, protagonistë të ngjitjes në majën më të lartë të botës, Everest


Kryeministri Berisha takon alpinistët shqiptarë, protagonistë të ngjitjes në majën më të lartë të botës, Everest
Kryeministri Berisha priti sot në një takim, ekipin prej 6 alpinistësh shqiptarë, të përbërë nga Xhim Begeja, i biri Mateo Begeja, Gjergji Bojaxhi, Gerti Pishtari, Fatjon Plaku dhe Erlin Rrudho, të cilët pak javë më parë u ngjitën në majën më të lartë të botës, Everest. Alpinistët shoqëroheshin në këtë takim nga Ministri i Turizmit, Rinisë dhe sporteve, zoti Aldo Bumçi.
Udhëtimi i tyre, i cili nisi në mesin e muajit prill të këtij viti, u kurorëzua mëngjesin e 25 majit me ngjitjen në lartësinë prej 8840 metrash, mbi nivelin e detit, nga faqja veriore e malit Everest, mali më i lartë i planetit ku u vendos edhe flamuri shqiptar, përkrah flamujve të vetëm rreth 30 vendeve nga e gjithë bota.
Ekspedita Everest 2012, inisiativë me rastin e 100 vjetorit të pavarësisë, u ndërmor dhe u realizua me sukses të plotë, në kushtet më ekstreme të motit dhe të lartësisë. Ngjitja e alpinistëve shqiptarë në “çatinë e botës” është i dyti në botë pas atij të SHBA për ngjitjen si ekip. Gjithashtu kjo ekspeditë shënoi një rekord tjetër në nivel evropian me 18 vjecarin Mateo Begeja i cili është alpinisti më i ri në Evropë që ngjit majën e Everestit.
Në bashkëbisedimin me ta, Kryeministri Berisha u shpreh se kjo ngjarje e bukur për alpinizmin shqiptar do të kujtohet edhe si një arritje historike e jashtëzakonshme për sportin shqiptar në tërësi, duke shndërruar në realitet një ëndërr që alpinistët shqiptarë e kanë patur që në fillimet  e tyre. Kryeministri u shpreh se kjo ngjitje e shkëlqyer u realizua në 100 vjetorin e pavarësisë së vendit. “U ngjitët në majën më të lartë të botës në 100 vjetorin e pavarësisë, një zotim që e morët dhe  e përmbushët me dinjitet, duke vendosur flamurin shqiptar në majën e Olimpit të botës, në këtë vit jubilar”, u shpreh kryeministri.
Duke përgëzuar alpinistët për përgatitjen e lartë fizike dhe psikologjike, kryeministri vlerësoi se kurajo dhe trimëria që ata dëshmuan, shpirti i garës dhe pasioni për alpinizmin bënë që flamuri shqiptar të valëvitet krenar në majën më të lartë të botës.” Ngjitja juaj në Everest kishte një veçanti shumë specifike. Ju u ngjitët si skuadër dhe kjo ishte një nga ngjitjet më shkëlqyera. Keni patur ekspeditën më të vështirë të kohërave, por e realizuat me sukses, duke bërë krenarë të gjithë shqiptarët”, tha Kryeministri.
Kryeministri përgëzoi në mënyrë të veçantë djaloshin 18 vjeçar Mateo Begeja, më të riun e grupit, i cili njësoj si të tjerët, duke mos përfillur vështirësitë ia doli të renditet ndër shqiptarët që prekën me guxim, lartësinë simbol të botës.
Kryeministri u shpreh se Mateo bëri përfaqësimin më dinjitoz të të rinjve shqiptarë që adhurojnë sportin dhe sfidat, duke eksploruar të pamundurën  dhe duke u shndërruar në shembull frymëzimi për moshatarët  e tij.
Nga ana e tyre, alpinistët shqiptarë shprehën kënaqësinë që ndanë në këtë takim emocionet e paharruara të asaj dite të veçantë që i shndërroi ata në protagonistët e ngjarjes më të bukur për alpinizmin shqiptar. Ata vlerësuan interesimin e kryeministrit për këtë ngjarje dhe premtuan se pasioni për këtë sport do të jetë frymëzues për arritje të reja.
Kryeministri Berisha i siguroi ata për mbështetjen e qeverisë në promovimin e këtij sporti.
Kjo ekspeditë u vlerësua si një shembull shumë i mirë për nxitjen e alpinizmit dhe sporteve malore në vend ashtu si edhe të turizmit malor ku Shqipëria ofron potenciale të jashtëzakonshme.
http://www.keshilliministrave.al/?fq=brenda&m=news&lid=16568
08/06/2012

Nessun commento:

Posta un commento

Search

Translate